Τα δωρεάν τηλέφωνα υποστήριξης συνδρομητών κινητής και σταθερής

08/10/2022

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή έχει γίνει για πολύ καιρό αποδέκτης αναφορών και τηλεφωνικών παραπόνων καταναλωτών σχετικά με το θέμα της χρέωσης για αναγγελία βλάβης προς τηλεφωνικούς αριθμούς εξυπηρέτησης συνδρομητών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.

Ύστερα από τις ανωτέρω ενέργειες της Αρχής, οι παρακάτω Πάροχοι σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, ενημέρωσαν τον Συνήγορο του Καταναλωτή σχετικά με τη λειτουργία των τηλεφωνικών αριθμών τους οποίους οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν για αναγγελία βλάβης χωρίς καμια χρέωση από οποιοδήποτε δίκτυο και αν καλούν.

Στις ώρες λειτουργίας της εν λόγω γραμμής περιλαμβάνονται οι εργάσιμες ώρες, ενώ ο χρόνος αναμονής δεν μπορεί να υπερβαίνει τα πέντε (5) λεπτά με την επιφύλαξη περιπτώσεων ανωτέρας βίας λόγω εκτεταμένων βλαβών στο δίκτυο», η Αρχή, κάλεσε τους Παρόχους κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, να της γνωστοποιήσουν τους τηλεφωνικούς αριθμούς, στους οποίους μπορούν να καλούν οι καταναλωτές για δήλωση-αναγγελία βλάβης σε σταθερή ή κινητή τηλεφωνία, από οποιοδήποτε δίκτυο, χωρίς χρέωση.

Επιπλέον, ο Συνήγορος του Καταναλωτή, ζήτησε από όλους τους Παρόχους να γνωστοποιηθούν οι ανωτέρω τηλεφωνικές γραμμές στους συνδρομητές τους με κάθε πρόσφορο μέσο (αναγραφή στους λογαριασμούς σε εμφανές σημείο, αναφορά σε προβεβλημένο σημείο της ιστοσελίδας του παρόχου κ.λ.π), παράλληλα με την αναφορά τους στη δεύτερη σελίδα της σύμβασης, ώστε να αποφεύγονται ανεπιθύμητες χρεώσεις.

Οι δωρεάν από οποιοδήποτε δίκτυο και αν καλείται προς αυτούς είναι:

  • Cyta Ελλάς Τηλεπικοινωνιακή Α.Ε. : 13811
  • FORTHNET Α.Ε. : 13731
  • WIND Ελλάς Τηλεπικοινωνίες A.E.B.E. : 13700
  • OTE A.E. : 13788 (για σταθερή τηλεφωνία) και 13738 (για κινητή τηλεφωνία – Cosmote)
  • VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ A.E.E.T. : 13840

Οι κλήσεις στους συγκεκριμένους αριθμούς θα είναι χωρίς χρέωση, «προκειμένου να αποφεύγονται ενδεχόμενες υψηλές χρεώσεις που συνδέονται με τη χρήση άλλων γραμμών εξυπηρέτησης», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση του Συνήγορου του Καταναλωτή. Η γραμμή υποχρεούται να λειτουργεί από Δευτέρα έως Σάββατο, τουλάχιστον 16 ώρες το 24ωρο, τόσο για κλήσεις εντός δικτύου όσο και για κλήσεις εκτός δικτύου.

Να υπενθυμίσουμε ότι μέχρι σήμερα το καθεστώς χρεώσεων στις υπηρεσίες αναγγελίας βλαβών στις τηλεπικοινωνίες δεν ήταν ρυθμιζόμενο με αποτέλεσμα οι περισσότεροι πάροχοι να εφαρμόζουν χρεώσεις. Για τις κλήσεις εκτός δικτύου μάλιστα, δηλαδή από έναν άλλο πάροχο σε κάποιον άλλο που ήταν επόμενο να γίνουν εφόσον το δίκτυο κάποιου παρόχου είχε βλάβη, ήταν αρκετά ακριβές.

Πολλοί μάλιστα καταναλωτές κατήγγειλαν ότι δεν υπήρξε ουσιαστική υποστήριξη των καταναλωτών καθώς συχνά βρίσκονταν αντιμέτωποι με μηχανές (bots) δυσκολευόμενοι να εξηγήσουν το πρόβλημα ή να συνδεθούν με εκπρόσωπο για να τους βοηθήσει. Το πρόβλημα ήταν ιδιαιτέρως αισθητό σε καταναλωτές της τρίτης ηλικίας οι οποίοι μην μπορώντας να εξυπηρετηθούν, πραγματοποιούσαν πολλαπλές κλήσεις αναγγελίας βλαβών και λήψης πληροφοριών με αντίστοιχες χρεώσεις.

Δημοφιλή Θέματα

Latest from Blog

Άρχισαν τα γυρίσματα της ταινίας «Superman» – Τον Ιούλιο του 2025 η πρεμιέρα στους κινηματογράφους

Tα γυρίσματα της νέας ταινίας «Superman» ανακοίνωσε ότι ξεκίνησαν ο σκηνοθέτης Τζέιμς Γκαν.  Επίσης αποκάλυψε ότι η ταινία η οποία είχε τον τίτλο «Superman: Legacy» θα ονομάζεται απλά «Superman». «Με μεγάλη χαρά ανακοινώνω την έναρξη των κύριων γυρισμάτων του SUPERMAN σήμερα 29 Φεβρουαρίου, που τυγχάνει να είναι συμπτωματικά και χωρίς…

Τι λένε τα ζώδια για σήμερα Παρασκευή 1 Μαρτίου 2024

Διαβάστε αναλυτικά τι προβλέπουν τα ζώδια για σας για σήμερα Παρασκευή 1 Μαρτίου 2024. Πώς θα είναι η μέρα σου; Τι προβλέπει το ζώδιο και ο ωροσκόπος σου; Ταύρος: Οι σημερινές διελεύσεις σε βοηθούν να δεις τη φωτεινή πλευρά μιας κατάστασης. Ο Ήλιος εναρμονίζεται με το Δία και αφού ο Δίας…

Γιάννης Νταλιάνης: Με τον Λεωνίδα Κακούρη μοιραζόμασταν το ίδιο καμαρίνι, έβλεπα την κούρασή του

“Πάλι καλά το αντιλήφθηκε την κατάλληλη στιγμή ” υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, ο Γιάννης Νταλιάνης Στο πλατό της εκπομπής της ΕΡΤ, “Πρωίαν σε είδον” βρέθηκε καλεσμένος ο Γιάννης Νταλιάνης το πρωί της Πέμπτης όπου και μίλησε για την αναγκαία αντικατάσταση του Λεωνίδα Κακούρη στην κεντρική παραγωγή που παρουσιάζει το Εθνικό Θέατρο.…

Νάντια Μουρούζη: Από ένα σημείο και πέρα ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ είχε κατάθλιψη

“Ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ ήταν το τελευταίο διάστημα της ζωής του πολύ μελαγχολικός” ομολογεί η Νάντια Μουρούζη. Σε μια εξομολόγηση καρδιάς προχώρησε η Νάντια Μουρούζη, το απόγευμα της Πέμπτης όταν βρέθηκε στο Στούντιο 4 της ΕΡΤ, όπου και αναφέρθηκε στην μακρόχρονη σχέση με τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ και την ροπή προς την…

Θωμαή Απέργη: Ο χωρισμός με τον Σεΐχη και οι επιληπτικές κρίσεις

Για την προσωπική της ζωή αλλά και τις κρίσης επιληψίας μίλησε η Θωμαή Απέργη, που τα τελευταία χρόνια είχε απομακρυνθεί από τα φώτα της δημοσιότητας. Σε συνέντευξή της, στο Youweekly, η Θωμαή Απέργη είπε για τις κρίσεις επιληψίας: «Έλειψα περίπου 3 χρόνια από τον χώρο. Ήταν αναπόσπαστη ανάγκη να απέχω…